Svatby
Nabízíme naší galerii a zejména její rozsáhlou zahradu k pořádání svatebních obřadů v zahradě a galerii ke svatební hostině. Galerie nabízí vybavenou kuchyňku, WC, ozvučení pro ambientní hudbu, 2 bezdrátové mikrofony, dataprojektor (HDMI), Wi-Fi Free.
Komfortní počet hostů: 50, maximální počet hostů 60.
Rádi pro vás zařídíme obslužný personál, který se postará o přípravu nábytku, vybalování cateringu, úklid použitého nádobí, mytí skla, úklid, servis, dále úklid a vyklízení nábytku. Budou vám při ruce a pomůžou se všemi úkoly. Jedná se o stálý tým profesionálních lidí, kteří jsou zvyklí pořádat a organizovat akce i pro 300 lidí.
Doporučený počet obslužného personálu je 1 pomocník na 10 hostů. Dle domluvy obvykle nastupují den před pořádáním akce a pomáhají s přípravami. Dále jsou k dispozici na samotné akci a poté i pro úklid. Čas je počítán čistý.
Orientační ceník pronájmu:
Galerie (přízemí) | 25 000 Kč |
+ 1. nádvoří | + 5 000 Kč |
+ zahrada | + 5 000 Kč |
Cena je vždy kalkulována na míru dle velikosti akce a požadavků zákazníků.
Rádi Vám též zajistíme odborný výklad o keramické historii města a současném směřování keramické a porcelánové tvorby ČR.
Cena zahrnuje předání prostor ve 13 hodin dne před akcí, den akce a do 12 hodin dne po akci, elektřinu, vodné a stočné, vybavení kuchyňky.
Cena nezahrnuje úklid (lze zajistit) a stravování (lze zajistit pomocí Černokosteleckého Pivováru, případně náš personál).
Výbava kuchyňky:
- sklenky vinné 1,6 dl
- sklenky nealko 2,7 dl
- sklenky panákové 0,5 dl
- čajové/kávové hrnky, lžičky
- servírovací tácy a misky
- kávovar (překapávaná káva), rychlovarná konvice, termoska
- mikrovlnka
- lednice s odděleným mrazákem
- myčka
Talíře mělké, hluboké, dezertní, příbory ani šampusky nejsou k dispozici a jsou obvykle dodávány cateringovou firmou.
Ostatní inventář:
- vázy, džbánky, svícny, popelníky
- prodlužovací elektrické kabely
- různé stoly (každý jiný – nevhodné k většímu posezení)
- různé židle (cca 50, mix skládací, vintage, oldschool – doslova old school)
- regály
Zajišťujeme ubytování až pro 4 osoby z všeho realizačního týmu (není v ceně).
Ubytování lze zajistit na kosteleckém zámku či v Sokolovně. Pro milovníky campingu lze zajistit i přespání ve stanu či pod širým nebem 🙂
Obvyklý harmonogram pronájmu: | |
-4. den | Možnost navážet zásoby |
-3. den | Možnost navážet zásoby |
-2. den | Možnost navážet catering |
-1. den | Možnost navážet catering Možnost plného využití prostor od 13:00 |
den stavby | Možnost plného využití prostor |
2. den | Úklid, předání prostor do 12:00 Odvoz cateringu do 15:00 |
Obvyklý harmonogram svatby: | |
14:00 | Příjezd hostů, nealko nápoje |
14:30 | Svatební obřad |
15:00 | Focení |
16:00 | Přípitek, raut, zábava |
První tanec | |
22:00 | DJ, z důvodu neobtěžování sousedů tišší hudba |
2:00 | Ukončení |
Kontakty:
Jan Svatoš
Tel: 724 108 254
Mail: svatos@boteg.cz
Svatba Kačka a Pavel:
Půdorys přízemí:
Mapa celého areálu: